Przejdź
Szkoły 2+2

I. ONLINE 

WŁASNA PLATFORMA EDUKACYJNA
  • Połączenie video z nauczycielem
  • Wystarczy MIKROFON I KAMERA
  • Wspólne programowanie
  • Indywidualne instrukcje dla uczniów
  • Wirtualna tablica do pracy    

    tel. 600 078 920

     info@2plus2.edu.pl

    5 DNI W TYGODNIU
    • Spotkania 60 lub 90 minutowe
    • Grupy od 2 osób
    • Cena - od 120 zł za miesiąc 
    • Zajęcia całoroczne do 15. czerwca 2021 

      tel. 600 078 920

       info@2plus2.edu.pl

      WSZYSTKIE POZIOMY ZAAWANSOWANIA
      • Każda grupa wiekowa - od 8. roku życia
      • Pełna, 5-letnia ścieżka nauczania 
      • Grupy startują o każdej pełnej godzinie od 16.00
      • Wstępny test i dobór ucznia do odpowiednej grupy   

        tel. 600 078 920

         info@2plus2.edu.pl

        II. STACJONARNE 

        SZCZEGÓŁOWY OPIS WSZYSTKICH KURSÓW:

        Kursy 8-12 lat

        Podstawy programowania i tworzenia gier (POZIOM I) + Sztuczna Inteligencja-wstęp 

        Przedział wiekowy: 8-10 lat (szkoła podstawowa klasy 2-4)

        Oprogramowanie: Kodu Game Lab, Scratch 3

        Opis: Kursanci odkryją świat programowania dzięki tworzeniu gier komputerowych. Podczas trwania kursu, nawet najmłodsi adepci programowania nauczą się poprzez zabawę rozwiązywać problemy natury logicznej. Poznają także tajniki tworzenia prostych gier komputerowych w oparciu o przyjazny system programowania Drag&Drop - stworzony z myślą o najmłodszych programistach. Priorytetem kursu jest nauka rozwiązywania napotkanych problemów, pobudzenie wyobraźni i zaszczepienie pasji do tworzenia gier.

        Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Programujemy robota, uczymy go naszych zachowań. Zobaczymy, czy jest w stanie nam pomóc.

        Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

        Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

        Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

        Podstawy programowania i tworzenia gier (POZIOM 2)+ Sztuczna Inteligencja-podstawy

        Przedział wiekowy: 10-12 lat (szkoła podstawowa klasy 4-6)

        Oprogramowanie: Scratch 3, Stencyl, App Inventor

        Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest podstawowa znajomość środowisk Kodu Game Lab i Scratch. Uczeń zdobędzie umiejętności niezbędne do projektowania i tworzenia gier komputerowych na poziomie ponadpodstawowym. Używając logicznego blokowego systemu Drag&Drop będzie w stanie zrozumieć logikę programowania, która pozwoli tworzyć gry każdego gatunku w szybki i efektywny sposób.

        Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Programujemy robota, uczymy go naszych zachowań. Zobaczymy, czy jest w stanie nam pomóc.

        Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

        Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

        Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

        Kursy 11-15 lat

        Programowanie aplikacji (POZIOM 3)+ Sztuczna Inteligencja-średniozaawansowana

        Przedział wiekowy: 11-15 lat 

        Oprogramowanie: C++, Python 3, Visual Studio C#

        Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest znajomość programowania Drag&Drop np. Scratch, Stencyl oraz umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Uczeń po raz pierwszy zmierzy się z prawdziwym światem programowania, zderzając się z klasykiem gatunku, m. in. językiem C++. Wyjaśnione zostaną wszystkie niezbędne i podstawowe aspekty np. kompilacja czy interpretacja. C++ jest wykorzystywany do tworzenia aplikacji komputerowych, kompilatorów a nawet do programowania sprzętu komputerowego. Lekcje te otworzą drogę do szybszego i łatwiejszego zrozumienia zaawansowanych technik programistycznych.

        Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

        Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

        Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

        Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

        Tworzenie gier komputerowych (POZIOM 4)+ Sztuczna Inteligencja-zaawansowana

        Przedział wiekowy: 11-15 lat 

        Oprogramowanie: Unity 3D, Phyton

        Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest znajomość programowania Drag&Drop np. Scratch, Stencyl oraz umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Celem kursu jest jak najbardziej zrozumiałe wytłumaczenie podstaw tego skomplikowanego oprogramowania. Skupiono się na wszystkich niezbędnych elementach, które na końcu pozwolą kursantowi stworzyć swoją własną, wymarzoną grę komputerową. Unity jest oprogramowaniem używanym przez wszystkich - począwszy od niezależnych twórców aż po duże studia na całym świecie. Każdy kto na poważnie myśli o zostaniu deweloperem gier powinien poświęcić czas temu niezwykłemu, przyjaznemu i potężnemu silnikowi do produkcji gier.

        Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

        Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

        Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

        Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

        Tworzenie gier komputerowych Unity 3D/Tworzenie stron WWW (Poziom 5) + Sztuczna Inteligencja-zaawansowana

        Przedział wiekowy: 11-15 lat 

        Oprogramowanie: Unity 3D, Notepad ++, przeglądarka internetowa

        Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie - znajomość C++, Phyton, umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Coraz więcej aplikacji przenoszonych jest do tzw. chmur, przez co dostęp do nich możliwy jest z każdego miejsca na ziemi, pod warunkiem, że mamy dostęp do Internetu. Kurs ten przeprowadzi kursanta przez znaczniki języka HTML, a także kaskadowe arkusze stylów CSS. Są to podstawowe elementy, bez których nie ma co podchodzić do zagadnienia związanego z tworzeniem witryn internetowych. Wiedza ta pozwoli otworzyć drzwi do świata technologii webowych.

        Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

        Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

        Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

        Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

        Cyfrowa Akademia - Obejrzyj Film o Naszej Szkole

        -->

        Centrum Edukacyjne 2+2/Cyfrowa Akademia

        Kameralne grupy złożone z rówieśników

        Piszemy regularne sprawozdania z postępów ucznia

        Pozytywnie motywujemy do nauki

        113 lokalizacji w Polsce

        279 nauczycieli

        11 lat doświadczenia

        Uczymy 7 dni w tygodniu

        Pomagamy dzieciom i młodzieży w każdym wieku

        Rodzice w wygodny sposób zapisują się online

        Korzystamy z własnej bazy materiałów dydaktycznych

        Zajęcia Online

        2plus2.edu.pl/online

        Cena za 60 minut zajęć

        od 30 zł

        Matematyka, Programowanie i angielski dla każdego ucznia - bez tajemnic

        2+2 - Obejrzyj Film o Naszej Szkole